onsdag 12 april 2017

Kanske ett tecken på något?

Onzzzzdag! Lill lördag idag när Telia hade sin April utdelning. Mina 800 st aktier gav mig 800 kr. Totalt har det nu inkommit 8658 kr i utdelningar under 2017. Än är det inte helt slut på utdelningarna heller. Imorgon kommer nästa i och med Ratos.




















För pengarna som kom in på kontot idag plus lite mer. Köptes det 24 st Resurs Holdings. Totalt har jag nu 68 st. Räknar med att det blir några fler imorgon. Om det var något som var konstigt idag? Så var det att Resurs aktiekurs inte gick ned efter att jag köpt dom. Kanske ett tecken på något?


/investeralitemera

2 kommentarer:

  1. Hahaha - gratis till icke-nedgång efter köp!

    Mvh

    Egon

    SvaraRadera
    Svar
    1. :-) Händer ju typ aldrig när jag handlat att kursen fortsätter upp!

      Radera