söndag 9 april 2017

Det ska jag försöka göra!

Zzöndag! För en gångs skull längtar jag till måndag. Ja ni läste helt rätt. Trodde faktiskt inte jag själv skulle kunna säga eller skriva något sånt. Det beror inte på någon trevlig utdelning eller annan helt apropå inkomst. Nej det är något så enkelt som semester Måndag och tisdag. En liten kryssning står på programmet. Det som är lite anmärkningsvärt är att den inte bokades för ett halv år sedan. Gillar ju framförhållning. Nej den bokades "bara" för ca 2 veckor sedan. Helt galet om man känner mig! Det bästa med den här resan är att jobbmobilen kommer vara helt avslagen och ingen kommer kunna nå mig. Det kallar jag kvalitets tid!



















Men det är faktiskt inte bara semester som lockar nästa vecka. Utan även två stycken utdelningar. En från mitt kärninnehav Telia men även från Ratos. Vart pengar ska få rulla vidare vet jag redan. Men som vanligt gäller det att kursen inte sticker söder ut. Glöm nu inte att ta det lugnt i vardagen och lev i nuet. Det ska jag försöka göra!


/semestralitemera


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar