onsdag 12 juli 2017

Blir nog en bra dag det här!?

Onzdag! Semesterns tredje dag och det är lite konstigt att inte ha "tid" att kunna följa börsen fullt ut. Egentligen är det nog ett sunt tecken att inte behöva bevaka portföljen slaviskt? Samma sak gäller för dom poddar jag normalt dagligen lyssnar på till och från jobbet. Min podd-premunationslista växer och växer på avsnitt jag ännu inte hunnit lyssna på. Blir nog tvungen att börja sålla ut dom allra bästa. Eftersom jag kommer inte hinna lyssna på allt.



















(Bildkälla: https://pixabay.org).

Medans resten av familjen sover eller är och tränar. Så tänkte jag i alla fall nu lyssna på senaste avsnittet av "25 minuter" med Syding och Sundström. Blir nog en bra dag det här!?

Källa: http://www.25minuter.se/


Vilken podd lyssnar du helst på en dag som denna?

Trevlig sommar!


/lyssnalitemera




2 kommentarer:

  1. Jag gillar IQ:s Fyllepodden. De tar upp trevliga och mindre trevliga saker med alkohol (utan att moralisera särskilt mycket trots allt) med intressanta kändisar. Har lyssnat på avsnitten med Göran Persson, David Batra och Anna Kinberg Batra.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aha! 😀 Har helt missat den. Får jag någon "tid" över nu på semestern!? Då ska jag ge den minst ett avsnitt! Bra tips! 😎

      Radera