måndag 31 juli 2017

Alltid lär man sig något!

Måndag! Då återstår det hela två veckor av semestern. Jag skulle kunna säga "bara" två veckor. Men eftersom jag gör mitt bästa för att se så positivt som möjligt på det. Så väljer jag alltså att säga det först nämnda.



















(Bildkälla: https://pixabay.com).

På tal om jobb så har min jobbmobil ringt mer än den brukar under en semester. Men jag har haft en bestämt åsikt att inte svara. Även om jag faktiskt råkat svarat två gånger i tron att det var privata samtal. Så har jag hänvisat vidare till mina kollegor som är på plats på kontoret. Allt för att jag själv inte ska fastna i långa samtal med kunder under min ledighet..

Nu tänkte jag fortsätta dagen med att lyssna på Poddar. Alltid lär man sig något!



/semestralitemera


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar