söndag 18 december 2016

Full fart mot måndag!

Helgen går mot sitt slut! I år är det en riktig arbetsgivare Jul. Knappast några röda dagar alls att vara ledig på. Sånt brukar jämna ut sig med åren. Men det känns ändå lite surt. Det är bara fem arbetsdagar kvar innan själva Julafton. Har en oroande känsla i kroppen att veckan kommer att känns oerhört lång och tråkig. Hoppas att jag har fel?





















Lönen kommer i mitt fall tidigast fredag. Om det blir något kvar efter julklappar och räkningar? Så hoppas jag att det räcker till att fylla på i något befintligt innehav? Har även skrivit till en ny etapp att nå under 2017.

Etapp A7
Att få total 12 000 kr i aktieutdelning under ett år (Kan gå att nå redan 2017).

Vet nämligen att jag kommer kunna stryka Etapp A3 i första halvan av det nya året. Tack vare Medivirs utdelning på 32 kr/aktie samt övriga aktieutdelningar. Det i sin tur gör att jag kommer jobba extra hårt för att kunna stryka över etapp A7.  

Etapp A3
Att få totalt 5000 kr i aktieutdelning under ett år. (Kan gå att nå redan 2017).

Full fart mot måndag!


/funderalitemera





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar