onsdag 17 februari 2016

Lön varför dröjer du så?

Breda uppgångar i hela Europa. Marknaden tycker aktier är billiga nu. För en vecka sedan lät det tvärtom. Men nu verkar allt negativt vara glömt. Marknaden förväntar sig ett eventuellt stöd från ECB? I USA verkar en eventuell räntehöjning ligga på is. Det är mycket som är marknadens tolkningar som är i läget "eventuellt". Gissa vilken väg Europas och världens börser tar om allt som är eventuellt inte sker? Vill inte vara den som pajar festen med att vara negativ och säga "men tänk om"....!?

Källa: http://www.di.se/artiklar/2016/2/17/rejalt-uppat-pa-stockholmsborsen/


På mitt Avanza konto rör sig aktieinnehavens värde mot rätt håll. Är fn minus 7,08%. Känns lite surt att inte ha medel att investera med. Men nu är det som det är. Jag kan bara gilla läget.

Såvida inte Swedbank går över 175kr så kommer jag små handla dom, runt den 25:e (nu avslöjade jag det). Samt att jag även hoppas på att Telia inte ska hinna över 42kr. Lön varför dröjer du så?



/investeralitemera


3 kommentarer:

  1. Kan bara hålla med, det är bedrövligt att lönen ska dröja så:)

    Tack för en bra blogg!

    MvH Pengaregn

    SvaraRadera
  2. Kul att du gillar den! Efter helgen så är det inte långt kvar till löning :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej det är bara att bita ihop;) Ha det gott!

      MvH Pengaregn

      Radera