söndag 26 augusti 2018

Funderar på allt möjligt!

Söndagz. Alla helgens måsten som följer med ett hus är avklarade. Överst på agendan den här gången stod att klippa gräsmattan. Sagt det förr och säger det igen. Ser det som ren motion att klippa. Tack vare värmen så har man inte behövt klippa så ofta i sommar. Men nu börjar till och med jag tröttna på den. Lösningen på det skulle vara en rotbotgräsklippare. Dessvärre har jag inte en helt plan gräsmatta. Men till nästa sommar ska jag åtminstone koll upp lite priser....



















(Bildkälla https://pixabay.com).

Hjärnan har som vanligt när det är helg funderat iväg.

- Pratas en hel del om 6h arbetsdag. Hur skulle det ens vara möjligt?

- Har tandläkartid i September. Varför känner jag mig alltid så lurad efter ha varit där? Blir ju jämnt så dyrt!

- Snålveckan går så där. Vart tvungen att köpa en planka och skruv igår. Kanske kan ta igen det på maten?


/funderalitemera

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar