tisdag 3 maj 2016

Varför ska jag annars fortsätta vara kund hos dom?

Investeringarna lyser med sin frånvaro trots att börsen går ned. Att köpa när det blir billigare? Att avvakta tills det blir ännu billigare? Eller så har jag en buffert som jag gärna vill se ska bli lite större? Osäker vart jag själv vill just nu!?






4 dagar är en evighet när man väntar på ett svar. Vad håller SEB på med? Är min fråga som jag ställde den 29/4 så otroligt svår att svara på? Vad har hänt med min utdelningsfond? Har dom bara blandat ihop namnen? Eller har dom slutat sälja den? Kan väl inte vara så svårt att svara på? Nej jag tycker nog inte det. Har jag inte fått ett svar imorgon så ringer jag kundtjänst och kollar hur det går? Av en bank som är så duktig på att ta avgifter på det mesta. Så förväntar jag mig ett svar inom 48h i alla fall. Lite krav tycker jag nog allt man ska kunna ha på "gammel banken" när det gäller service. Varför ska jag annars fortsätta vara kund hos dom?

/gnällalitemera

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar