onsdag 30 maj 2018

Svänger snabbt....

Onzdagzz.. Värmen utomhus håller i sig. Men enligt yr.no så kommer gräset på tomten få en skvätt regn på lördag. Kanske lika bra det? Ja eftersom jag slapp klippa gräset i helgen som var. Lite regn kommer göra underverk och göra så att otyget växer utav bara den. Men vi har haft otroligt fint väder. Man får vara glad för det lilla! Så det det blir trevligt med lite motion lagom till på Söndag...






















(Bilkälla https://pixabay.com).

På tal om Söndag. Då kommer jag publicera min månadsavstäming. I April var det klackarna i taket och portföljen visade "All time high". Kan redan nu släppa en liten "teaser".. Det har hänt en hel sen sist. Får jag inte en börsuppgång imorgon så ser det riktigt illa ut. Men det gör det samma. Är trots allt många år kvar tills jag tänkte gå i pension!


/funderalitemera




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar