onsdag 21 februari 2018

Fundera lite mera...

Onzdagzz.. Mitt i veckan och lönen snart på kontot. Känns riktigt skumt att det är så nära men ändå inte? Har under dom senaste två veckorna inte kunnat eller hunnit följa börsen. Inte lika frenetiskt som jag brukar dvs. Så nedgången som varit och uppgången som pågår. Dom har inte riktig påverkat mig så mycket. Visst, ena dagen ser det ut som kaos i Avanza portföljen. För att någon dag senare inte alls vara lika illa. Men just nu känns det som om det gör det samma. Eftersom jag ändå inte kommer sälja av något. Så jag kan ändå bara åka med och gilla läget....

















(Bildkälla: https://pixabay.com).

Har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska investera i när lönen väl dimper ner? Risken är stor att jag hinner ändra mig både en och två gånger. Om jag bestämmer mig redan nu dvs!. Allra helst när jag nu är så osäker. Lite ovant..men så är det ibland!



Vet du redan nu vart nästa investering görs?



/funderalitemera


2 kommentarer:

  1. Jag kommer framförallt att öka i Fenix Outdoor, de har många bra märken och ökar på flera marknader, och så blir jag lite gladare varje gång jag ser en Kånken :D

    PS. Lägg gärna till mig på din blogglista om du vill.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Personligen har jag aldrig förstått storheten med "Kånken" :-) När jag växte upp så var den inte alls populär att ha! :-) Lägger själv klart till dig i blogglistan!

      Radera