lördag 22 juli 2017

Precis, inte ett smack!

Lördag! Veckan har spenderats med min dotters fotbollslag i Göteborg. Som spelat världens största ungdomsturnering. Även om resultaten var lika sura som OMXS30 i fredags. Så kommer laget aldrig glömma den här veckan. Inte jag heller för den delen. Något annat som etsat sig fast i min hjärna är turneringens huvudsponsor SKF. Överallt där matcher spelats har man kunnat se företagets logga.











SKF är en av världens ledande leverantörer av produkter och tjänster inom området lager och tätningar, men omfattar också tekniskt stöd, underhållsservice, tillståndsövervakning och utbildning.

Källa: https://sv.wikipedia.org/wiki/SKF


Har under veckan mestadels följt börsen via mobilen. Ena dagen var min Avanza portfölj uppe på "all time high". För att nästa falla handlöst. Svängningarna är kanske något man får räkna med nu dom kommande månader!? Men vad vet jag om det? Precis, inte ett smack!



/fortsättaläsaochlyssnalitemera

2 kommentarer:

  1. Och utöver det så är det ju värdet istället för priset man ska fokusera på :) Mvh https://investera-pengar.blogspot.se/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hur var det nu!? ☺ Pris är vad du betalar. Värde är vad du får! (Warren Buffet).

      Radera