tisdag 26 januari 2016

...990st kvar!

Månadens pengar överförda till Avanza. 25st Telia för 38,65kr/st inköpta. Eftersom Telia inte gick över 41kr så såg jag en möjlighet att fortsätta köpa på mig dom. Nu är det dock slut handlat i den aktien för ett tag. Såvida den inte går under 35kr. Då får jag omvärdera. Har haft min tveksamheter i vilket mer bolag jag borde ha i min "pengamaskin". Inget mer telecom i alla fall. Valet föll till sist på en av mina favorit aktier att äga. Nämligen HM. Pengarna räckte dock endast till 10st HM för 288Kr/st. Men säger som jag tidigare sagt. Man måste börja någonstans för att kunna komma någon vart. Sen att OMXS30 vände upp och avslutade dagen på + 1,57. Det gör det hela mindre tråkigt. Samt att nu är bara 990st kvar!

(Se Delmål/etapper för ytterligare förklaring).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar